APA:
کپیدرزیان عزیزی، عبدالهادی، فعلی، راضیه، رحیمی، فرج اله، و محمودی، ادریس. (1395). تاثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(2 (پیاپی 21) )، 37-53. SID. https://sid.ir/paper/194520/fa
Vancouver:
کپیدرزیان عزیزی عبدالهادی، فعلی راضیه، رحیمی فرج اله، محمودی ادریس. تاثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(2 (پیاپی 21) ):37-53. Available from: https://sid.ir/paper/194520/fa
IEEE:
کپیعبدالهادی درزیان عزیزی، راضیه فعلی، فرج اله رحیمی، و ادریس محمودی، “تاثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 2 (پیاپی 21) ، pp. 37–53، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194520/fa