APA:
کپیمحمدیان، نسیم، ابراهیمی، مهدی، و سلطانی هوراند، امین. (1395). جایگاه یابی برند هتل های پنج ستاره از دیدگاه آژانس های مسافرتی. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(2 (پیاپی 21) )، 203-222. SID. https://sid.ir/paper/194527/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان نسیم، ابراهیمی مهدی، سلطانی هوراند امین. جایگاه یابی برند هتل های پنج ستاره از دیدگاه آژانس های مسافرتی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(2 (پیاپی 21) ):203-222. Available from: https://sid.ir/paper/194527/fa
IEEE:
کپینسیم محمدیان، مهدی ابراهیمی، و امین سلطانی هوراند، “جایگاه یابی برند هتل های پنج ستاره از دیدگاه آژانس های مسافرتی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 2 (پیاپی 21) ، pp. 203–222، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194527/fa