APA:
کپیکزازی، ابوالفضل، و فائضی راد، محمدعلی. (1393). توسعه ماتریس SPACE با کمک تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی به منظور تعیین موقعیت استراتژیک کسب و کار, مطالعه موردی در صنعت محصولات یوپی وی سی. تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3 (پیاپی 14) )، 55-74. SID. https://sid.ir/paper/194534/fa
Vancouver:
کپیکزازی ابوالفضل، فائضی راد محمدعلی. توسعه ماتریس SPACE با کمک تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی به منظور تعیین موقعیت استراتژیک کسب و کار, مطالعه موردی در صنعت محصولات یوپی وی سی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1393؛4(3 (پیاپی 14) ):55-74. Available from: https://sid.ir/paper/194534/fa
IEEE:
کپیابوالفضل کزازی، و محمدعلی فائضی راد، “توسعه ماتریس SPACE با کمک تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی به منظور تعیین موقعیت استراتژیک کسب و کار, مطالعه موردی در صنعت محصولات یوپی وی سی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14) ، pp. 55–74، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194534/fa