مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,072
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,655
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رفتار هم خلقی ارزش مشتری و تاثیر آن بر مشتری مداری

صفحات

 صفحه شروع 89 | صفحه پایان 106

چکیده

 هم خلقی ارزش نتیجه ترکیب تلاش های شرکت, کارکنان, مشتریان, سهامداران و... است. مشتریانی که وارد فرآیند هم خلقی ارزش می شوند دارای رفتار هم خلقی ارزش مشتری می باشند. در این مقاله نشان داده شده, رفتار هم خلقی ارزش مشتری از دو بعد اصلی رفتار شهروندی مشتری و رفتار مشارکتی مشتری تشکیل شده است. این دو بعد اصلی هرکدام شامل چهار بعد فرعی می باشد. هدف این پژوهش رتبه بندی عناصر رفتار هم خلقی ارزش مشتری با تکنیک ANP (نرم افزارDecision Super) و سنجیدن اثرگذاری رفتار هم خلقی ارزش مشتری بر قابلیت مشتری مداری و خدمات رسانی شرکت ها (سازمان ها) در قالب یک مدل با نرم افزار Smart Pls می باشد. جامعه آماری این تحقیق را هنرآموزان موسسات هنر و معماری و دانشجویان آموزشگاه های زبان شهرستان یزد تشکیل می دهند.در این تحقیق برای رتبه بندی عناصر رفتار همخلقی ارزش مشتری از رویکرد ANP و برای بررسی فرضیات تحقیق از مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. روش این تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی واز نظر هدف کاربردی می باشد. ابزار جمع آوری داده ها پرسش نامه است. نتایج نشان داد که رفتار هم خلقی ارزش بر قابلیت مشتری مداری و خدمات رسانی موسسات اثر گذار است. بین عناصر رفتار هم خلقی ارزش, رفتار شهروندی مشتری, در بین اجزای رفتار شهروندی, هواداری و در بین اجزای رفتار مشارکتی, به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم تر است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    طباطبایی نسب، سیدمحمد، و حدادیان، سیما. (1393). رفتار هم خلقی ارزش مشتری و تاثیر آن بر مشتری مداری. تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3 (پیاپی 14) )، 89-106. SID. https://sid.ir/paper/194541/fa

    Vancouver: کپی

    طباطبایی نسب سیدمحمد، حدادیان سیما. رفتار هم خلقی ارزش مشتری و تاثیر آن بر مشتری مداری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1393؛4(3 (پیاپی 14) ):89-106. Available from: https://sid.ir/paper/194541/fa

    IEEE: کپی

    سیدمحمد طباطبایی نسب، و سیما حدادیان، “رفتار هم خلقی ارزش مشتری و تاثیر آن بر مشتری مداری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14) ، pp. 89–106، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194541/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button