APA:
کپیامامی، علیرضا، رنجبریان، بهرام، و فتحی، سعید. (1393). تصویر ذهنی ادراک شده از یک کشور و تاثیر آن بر قصد بازدید گردشگران (مورد مطالعه: ایران). تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3 (پیاپی 14) )، 133-148. SID. https://sid.ir/paper/194546/fa
Vancouver:
کپیامامی علیرضا، رنجبریان بهرام، فتحی سعید. تصویر ذهنی ادراک شده از یک کشور و تاثیر آن بر قصد بازدید گردشگران (مورد مطالعه: ایران). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1393؛4(3 (پیاپی 14) ):133-148. Available from: https://sid.ir/paper/194546/fa
IEEE:
کپیعلیرضا امامی، بهرام رنجبریان، و سعید فتحی، “تصویر ذهنی ادراک شده از یک کشور و تاثیر آن بر قصد بازدید گردشگران (مورد مطالعه: ایران)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14) ، pp. 133–148، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194546/fa