APA:
کپیکریمی علویجه، محمدرضا، رجبی بهجت، بهروز، و احمدی، محمدمهدی. (1396). نقش تعدیلگری گرایش های مذهبی در مدل وفاداری مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(1 (پیاپی 24) )، 115-129. SID. https://sid.ir/paper/194552/fa
Vancouver:
کپیکریمی علویجه محمدرضا، رجبی بهجت بهروز، احمدی محمدمهدی. نقش تعدیلگری گرایش های مذهبی در مدل وفاداری مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(1 (پیاپی 24) ):115-129. Available from: https://sid.ir/paper/194552/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا کریمی علویجه، بهروز رجبی بهجت، و محمدمهدی احمدی، “نقش تعدیلگری گرایش های مذهبی در مدل وفاداری مشتری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 1 (پیاپی 24) ، pp. 115–129، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194552/fa