APA:
کپیمکی زاده، وحید، آیین جمشید، سیاوش، و سقایی، فرزانه. (1397). تأثیر زمینه های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(2 (پیاپی 29) )، 163-188. SID. https://sid.ir/paper/194564/fa
Vancouver:
کپیمکی زاده وحید، آیین جمشید سیاوش، سقایی فرزانه. تأثیر زمینه های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(2 (پیاپی 29) ):163-188. Available from: https://sid.ir/paper/194564/fa
IEEE:
کپیوحید مکی زاده، سیاوش آیین جمشید، و فرزانه سقایی، “تأثیر زمینه های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 2 (پیاپی 29) ، pp. 163–188، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194564/fa