APA:
کپیطهماسبی فرد، حمید، و خیری، بهرام. (1397). مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(1 (پیاپی 28) )، 35-55. SID. https://sid.ir/paper/194570/fa
Vancouver:
کپیطهماسبی فرد حمید، خیری بهرام. مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(1 (پیاپی 28) ):35-55. Available from: https://sid.ir/paper/194570/fa
IEEE:
کپیحمید طهماسبی فرد، و بهرام خیری، “مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 1 (پیاپی 28) ، pp. 35–55، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194570/fa