مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,068
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,007
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه: رهیافت فراترکیب

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 19

چکیده

 به طور کلی تصور کلی و ادراکی مصرف کنندگان در ارتباط با قیمت یک فروشگاه در ادبیات پژوهشی با عنوان «تصویر قیمتی فروشگاهی» شناخته می شود. تصویر قیمتی با توجه به اهمیت آن نقش اساسی در تصمیم گیری خرید مشتریان و قدرت رقابتی فروشگاه ها دارد. ازاین رو هدف این پژوهش, شناسایی عوامل اثرگذار بر شکل گیری و مدیریت تصویر قیمتی است. این کار از طریق تحلیل فراترکیب انجام شد. بدین منظور پس از تحلیل کسب در نهایت 24 پژوهش که به صورت مستقیم, موضوع تصویر قیمتی را بررسی کرده بودند, وارد مرحله تحلیل شدند. پژوهش های انتخاب شده برای رمزگذاری وارد نرم افزار مکس کیودا شدند. در پایان پس از مرحله تلفیق, 63 رمز متمایز شناسایی شد. از بین رمزهای شناسایی شده رمزهای سطح قیمت (12 ارجاع), انصاف قیمتی (8 ارجاع) و رمزهای قیمت مرجع و ترفیعات و تخفیفات قیمتی هر کدام با 7 ارجاع به ترتیب بیشترین اهمیت را از نظر تعداد ارجاع در ادبیات پژوهشی داشتند. در مرحله بعد رمزها در قالب 23 مفهوم (تم) و در نهایت مفاهیم در 8 موضوع تقسیم بندی شدند. استفاده از روش فراترکیب به منظور دستیابی به مدلی جامع از نوآوری های این پژوهش است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نظری، محسن، و دستار، حسین. (1397). عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه: رهیافت فراترکیب. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(1 (پیاپی 28) )، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/194571/fa

    Vancouver: کپی

    نظری محسن، دستار حسین. عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه: رهیافت فراترکیب. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(1 (پیاپی 28) ):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/194571/fa

    IEEE: کپی

    محسن نظری، و حسین دستار، “عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه: رهیافت فراترکیب،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 1 (پیاپی 28) ، pp. 1–19، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194571/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا