APA:
کپینظری، محسن، و دستار، حسین. (1397). عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه: رهیافت فراترکیب. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(1 (پیاپی 28) )، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/194571/fa
Vancouver:
کپینظری محسن، دستار حسین. عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه: رهیافت فراترکیب. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(1 (پیاپی 28) ):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/194571/fa
IEEE:
کپیمحسن نظری، و حسین دستار، “عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه: رهیافت فراترکیب،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 1 (پیاپی 28) ، pp. 1–19، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194571/fa