APA:
کپیادیب پور، محمدرضا، فردوسی، شهرام، و مشبکی، اصغر. (1397). عوامل موثر بر نگرش به توسعه همگون نام تجاری و تاثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین عسل. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(1 (پیاپی 28) )، 21-34. SID. https://sid.ir/paper/194572/fa
Vancouver:
کپیادیب پور محمدرضا، فردوسی شهرام، مشبکی اصغر. عوامل موثر بر نگرش به توسعه همگون نام تجاری و تاثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین عسل. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(1 (پیاپی 28) ):21-34. Available from: https://sid.ir/paper/194572/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا ادیب پور، شهرام فردوسی، و اصغر مشبکی، “عوامل موثر بر نگرش به توسعه همگون نام تجاری و تاثیر آن بر نام تجاری مادر از دیدگاه مشتریان شرکت شیرین عسل،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 1 (پیاپی 28) ، pp. 21–34، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194572/fa