APA:
کپیشیرخدایی، میثم، شاهی، محبوبه، نجات، سهیل، و محمودی نسب، سحر. (1396). بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر شکل گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعه برند (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام). تحقیقات بازاریابی نوین، 7(3 (پیاپی 26) )، 106-124. SID. https://sid.ir/paper/194576/fa
Vancouver:
کپیشیرخدایی میثم، شاهی محبوبه، نجات سهیل، محمودی نسب سحر. بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر شکل گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعه برند (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(3 (پیاپی 26) ):106-124. Available from: https://sid.ir/paper/194576/fa
IEEE:
کپیمیثم شیرخدایی، محبوبه شاهی، سهیل نجات، و سحر محمودی نسب، “بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر شکل گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعه برند (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 3 (پیاپی 26) ، pp. 106–124، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194576/fa