APA:
کپینادی، محمدعلی، و انصاری، معصومه. (1396). مدل سازی معادلات ساختاری رابطه بین ادراک از ابعاد عدالت و عواطف مثبت و منفی مشتری با رفتار های شهروندی و بدکارکرد مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(3 (پیاپی 26) )، 159-174. SID. https://sid.ir/paper/194583/fa
Vancouver:
کپینادی محمدعلی، انصاری معصومه. مدل سازی معادلات ساختاری رابطه بین ادراک از ابعاد عدالت و عواطف مثبت و منفی مشتری با رفتار های شهروندی و بدکارکرد مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(3 (پیاپی 26) ):159-174. Available from: https://sid.ir/paper/194583/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی نادی، و معصومه انصاری، “مدل سازی معادلات ساختاری رابطه بین ادراک از ابعاد عدالت و عواطف مثبت و منفی مشتری با رفتار های شهروندی و بدکارکرد مشتری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 3 (پیاپی 26) ، pp. 159–174، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194583/fa