APA:
کپیحیدری، علی، خانلری، امیر، و مهدوی، شادی. (1396). اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشکده های مدیریت شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین، 7(3 (پیاپی 26) )، 141-159. SID. https://sid.ir/paper/194584/fa
Vancouver:
کپیحیدری علی، خانلری امیر، مهدوی شادی. اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشکده های مدیریت شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(3 (پیاپی 26) ):141-159. Available from: https://sid.ir/paper/194584/fa
IEEE:
کپیعلی حیدری، امیر خانلری، و شادی مهدوی، “اندازه گیری ارزش ویژه برند دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشکده های مدیریت شهر تهران)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 3 (پیاپی 26) ، pp. 141–159، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194584/fa