APA:
کپیفاریابی، محمد، جلالی کلده، علیرضا، و نیک بخت، فاطمه. (1390). بررسی تاثیر ویژگی های فردی بر ایجاد هوش بازاریابی در سازمان (مورد مطالعه: مراکز علمی و شرکت های تولیدی و خدماتی شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین، 1(1)، 71-100. SID. https://sid.ir/paper/194587/fa
Vancouver:
کپیفاریابی محمد، جلالی کلده علیرضا، نیک بخت فاطمه. بررسی تاثیر ویژگی های فردی بر ایجاد هوش بازاریابی در سازمان (مورد مطالعه: مراکز علمی و شرکت های تولیدی و خدماتی شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(1):71-100. Available from: https://sid.ir/paper/194587/fa
IEEE:
کپیمحمد فاریابی، علیرضا جلالی کلده، و فاطمه نیک بخت، “بررسی تاثیر ویژگی های فردی بر ایجاد هوش بازاریابی در سازمان (مورد مطالعه: مراکز علمی و شرکت های تولیدی و خدماتی شهر تهران)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 1، pp. 71–100، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194587/fa