APA:
کپیصنایعی، علی، قاضی فرد، امیرمهدی، و سبحان منش، فریبرز. (1390). عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانس های رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM), (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو). تحقیقات بازاریابی نوین، 1(1)، 41-70. SID. https://sid.ir/paper/194588/fa
Vancouver:
کپیصنایعی علی، قاضی فرد امیرمهدی، سبحان منش فریبرز. عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانس های رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM), (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(1):41-70. Available from: https://sid.ir/paper/194588/fa
IEEE:
کپیعلی صنایعی، امیرمهدی قاضی فرد، و فریبرز سبحان منش، “عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانس های رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM), (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 1، pp. 41–70، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194588/fa