مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,212
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

929
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مفهوم پردازی استراتژی فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 17

چکیده

 امروزه سازمان های هوشمند, برای فروش, به سطح استراتژیک در سازمان معتقدند, چراکه تصمیمات حوزه فروش می تواند برای سازمان مزیت رقابتی ایجاد کند و بر موفقیت بلندمدت سازمان اثر چشمگیری داشته باشد. استراتژی فروش چیست و دارای چه ابعاد و عناصری است؟ همانند اغلب استراتژی های سطح کارکردی, درباره ماهیت استراتژی فروش, اختلاف نظر و ابهامات زیادی وجود دارد. در این مطالعه, تلاش شده است تا با استفاده از نظریه پردازی داده بنیاد, ماهیت و ابعاد استراتژی فروش در برندهای فعال در صنعت محصولات مصرفی تندگردش ایران شناسایی و تبیین شود. بدین منظور, داده ها با مصاحبه های عمیق نیمه ساختاریافته با خبرگان بازاریابی و فروش محصولات مصرفی تندگردش گردآوری شده است. نمونه گیری به روش نظری انجام شده است و پس از چهارده مصاحبه کفایت نظری حاصل شد. تجزیه و تحلیل و کدگذاری داده ها, بر مبنای الگوی نظریه پردازی داده بنیاد نشان می دهد که ماهیت استراتژی فروش برند در صنایع محصولات مصرفی تندگردش, دربرگیرنده شش بعد شامل: «سبد مشتریان نهایی», «نوع ارتباط با مشتریان واسطه», «سبد کانال های فروش», «گرایش برون سپاری فروش», «سبد محصولات» و «سبد بازارها» است که در چهار حوزه کلی عوامل مربوط به مشتریان, عوامل مربوط به کانال های فروش, عوامل مربوط به محصول, و عوامل مربوط به بازار دسته بندی می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قره چه، منیژه، روستا، احمد، عزیزی، شهریار، و جاویدانی، مسعود. (1395). مفهوم پردازی استراتژی فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(3 (پیاپی 22) )، 1-17. SID. https://sid.ir/paper/194601/fa

    Vancouver: کپی

    قره چه منیژه، روستا احمد، عزیزی شهریار، جاویدانی مسعود. مفهوم پردازی استراتژی فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(3 (پیاپی 22) ):1-17. Available from: https://sid.ir/paper/194601/fa

    IEEE: کپی

    منیژه قره چه، احمد روستا، شهریار عزیزی، و مسعود جاویدانی، “مفهوم پردازی استراتژی فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 3 (پیاپی 22) ، pp. 1–17، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194601/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button