APA:
کپیاصولی قره آغاجی، شیرین، صنایعی، علی، و سعیدآبادی، محمدرضا. (1395). ارائه مدل توسعه یافته تاثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت گذاری کالا و خدمات. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(3 (پیاپی 22) )، 53-65. SID. https://sid.ir/paper/194605/fa
Vancouver:
کپیاصولی قره آغاجی شیرین، صنایعی علی، سعیدآبادی محمدرضا. ارائه مدل توسعه یافته تاثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت گذاری کالا و خدمات. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(3 (پیاپی 22) ):53-65. Available from: https://sid.ir/paper/194605/fa
IEEE:
کپیشیرین اصولی قره آغاجی، علی صنایعی، و محمدرضا سعیدآبادی، “ارائه مدل توسعه یافته تاثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمت گذاری کالا و خدمات،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 3 (پیاپی 22) ، pp. 53–65، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194605/fa