APA:
کپیسلطانی، مرتضی، جندقی، غلامرضا، و فروزنده شهرکی، پریسا. (1395). بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت, ملاحظه نقش ریسک زمانی ادراک شده. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(3 (پیاپی 22) )، 127-146. SID. https://sid.ir/paper/194606/fa
Vancouver:
کپیسلطانی مرتضی، جندقی غلامرضا، فروزنده شهرکی پریسا. بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت, ملاحظه نقش ریسک زمانی ادراک شده. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(3 (پیاپی 22) ):127-146. Available from: https://sid.ir/paper/194606/fa
IEEE:
کپیمرتضی سلطانی، غلامرضا جندقی، و پریسا فروزنده شهرکی، “بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت, ملاحظه نقش ریسک زمانی ادراک شده،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 3 (پیاپی 22) ، pp. 127–146، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194606/fa