APA:
کپیوحدتی، حجت، تاری وردی، یداله، قلی پورحسین آباد، زهرا، و امرایی، حافظ. (1395). تاثیر طرز فکر مصرف کنندگان بر استراتژی های کپی کت. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(3 (پیاپی 22) )، 161-174. SID. https://sid.ir/paper/194609/fa
Vancouver:
کپیوحدتی حجت، تاری وردی یداله، قلی پورحسین آباد زهرا، امرایی حافظ. تاثیر طرز فکر مصرف کنندگان بر استراتژی های کپی کت. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(3 (پیاپی 22) ):161-174. Available from: https://sid.ir/paper/194609/fa
IEEE:
کپیحجت وحدتی، یداله تاری وردی، زهرا قلی پورحسین آباد، و حافظ امرایی، “تاثیر طرز فکر مصرف کنندگان بر استراتژی های کپی کت،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 3 (پیاپی 22) ، pp. 161–174، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194609/fa