APA:
کپیبحرینی زاده، منیژه، و رجبی، آزاده. (1395). سنجش تاثیر ادراک مصرف کننده از قابل استفاده بودن بسته بندی محصول, بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف کننده. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(1 (پیاپی 20) )، 59-77. SID. https://sid.ir/paper/194611/fa
Vancouver:
کپیبحرینی زاده منیژه، رجبی آزاده. سنجش تاثیر ادراک مصرف کننده از قابل استفاده بودن بسته بندی محصول, بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف کننده. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(1 (پیاپی 20) ):59-77. Available from: https://sid.ir/paper/194611/fa
IEEE:
کپیمنیژه بحرینی زاده، و آزاده رجبی، “سنجش تاثیر ادراک مصرف کننده از قابل استفاده بودن بسته بندی محصول, بر تصمیم خرید ناگهانی: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر سطح پایین درگیری ذهنی مصرف کننده،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 1 (پیاپی 20) ، pp. 59–77، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194611/fa