APA:
کپیاحمدی آبکناری، فاطمه، و احدزاده قناد، شیرین. (1395). بررسی ویژگی های رفتاری و کارکردی مشتریان شرکت مخابرات با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش های مبتنی بر داده کاوی. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(1 (پیاپی 20) )، 221-236. SID. https://sid.ir/paper/194612/fa
Vancouver:
کپیاحمدی آبکناری فاطمه، احدزاده قناد شیرین. بررسی ویژگی های رفتاری و کارکردی مشتریان شرکت مخابرات با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش های مبتنی بر داده کاوی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(1 (پیاپی 20) ):221-236. Available from: https://sid.ir/paper/194612/fa
IEEE:
کپیفاطمه احمدی آبکناری، و شیرین احدزاده قناد، “بررسی ویژگی های رفتاری و کارکردی مشتریان شرکت مخابرات با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش های مبتنی بر داده کاوی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 1 (پیاپی 20) ، pp. 221–236، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194612/fa