APA:
کپیترکستانی، محمدصالح، منصوری، طاها، و تقی زاده، یاسمین. (1395). مطالعه مقایسه ای الگوریتم های خوشه بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(1 (پیاپی 20) )، 1-22. SID. https://sid.ir/paper/194618/fa
Vancouver:
کپیترکستانی محمدصالح، منصوری طاها، تقی زاده یاسمین. مطالعه مقایسه ای الگوریتم های خوشه بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(1 (پیاپی 20) ):1-22. Available from: https://sid.ir/paper/194618/fa
IEEE:
کپیمحمدصالح ترکستانی، طاها منصوری، و یاسمین تقی زاده، “مطالعه مقایسه ای الگوریتم های خوشه بندی در راستای سنجش ارزش مشتری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 1 (پیاپی 20) ، pp. 1–22، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194618/fa