APA:
کپیکیماسی، مسعود، اسفیدانی، محمدرحیم، و اسماعیلیان، امیربهمن. (1395). خوشه بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده کاوی. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(1 (پیاپی 20) )، 39-57. SID. https://sid.ir/paper/194621/fa
Vancouver:
کپیکیماسی مسعود، اسفیدانی محمدرحیم، اسماعیلیان امیربهمن. خوشه بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده کاوی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(1 (پیاپی 20) ):39-57. Available from: https://sid.ir/paper/194621/fa
IEEE:
کپیمسعود کیماسی، محمدرحیم اسفیدانی، و امیربهمن اسماعیلیان، “خوشه بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده کاوی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 1 (پیاپی 20) ، pp. 39–57، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194621/fa