APA:
کپیرعنایی کردشولی، حبیب اله، و اله یاری بوزنجانی، احمد. (1391). بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز). تحقیقات بازاریابی نوین، 2(2 (پیاپی 5))، 165-180. SID. https://sid.ir/paper/194651/fa
Vancouver:
کپیرعنایی کردشولی حبیب اله، اله یاری بوزنجانی احمد. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(2 (پیاپی 5)):165-180. Available from: https://sid.ir/paper/194651/fa
IEEE:
کپیحبیب اله رعنایی کردشولی، و احمد اله یاری بوزنجانی، “بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 2 (پیاپی 5)، pp. 165–180، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194651/fa