APA:
کپیبخشی زاده، علیرضا، کردنائیج، اسداله، خدادادحسینی، سیدحمید، و احمدی، پرویز. (1395). تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی مجتمع های تجاری بر آگاهی از برند, ترجیح برند و وفاداری مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(4 (پیاپی 23) )، 1-23. SID. https://sid.ir/paper/194666/fa
Vancouver:
کپیبخشی زاده علیرضا، کردنائیج اسداله، خدادادحسینی سیدحمید، احمدی پرویز. تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی مجتمع های تجاری بر آگاهی از برند, ترجیح برند و وفاداری مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(4 (پیاپی 23) ):1-23. Available from: https://sid.ir/paper/194666/fa
IEEE:
کپیعلیرضا بخشی زاده، اسداله کردنائیج، سیدحمید خدادادحسینی، و پرویز احمدی، “تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی مجتمع های تجاری بر آگاهی از برند, ترجیح برند و وفاداری مشتریان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 4 (پیاپی 23) ، pp. 1–23، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194666/fa