APA:
کپیغیور، سیدمرتضی، رجوعی، مرتضی، و کریم پور، احمد. (1396). تأثیر جانبخشی به نمانمانام (برند) بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت نمانام بر استفادهکنندگان خودروهای داخلی. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(4 (پیاپی 27) )، 77-94. SID. https://sid.ir/paper/194671/fa
Vancouver:
کپیغیور سیدمرتضی، رجوعی مرتضی، کریم پور احمد. تأثیر جانبخشی به نمانمانام (برند) بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت نمانام بر استفادهکنندگان خودروهای داخلی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(4 (پیاپی 27) ):77-94. Available from: https://sid.ir/paper/194671/fa
IEEE:
کپیسیدمرتضی غیور، مرتضی رجوعی، و احمد کریم پور، “تأثیر جانبخشی به نمانمانام (برند) بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت نمانام بر استفادهکنندگان خودروهای داخلی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 4 (پیاپی 27) ، pp. 77–94، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194671/fa