APA:
کپیاخوان خرازیان، مریم، و شریفی الحسینی، سیدهادی. (1396). شناسایی و برترییابی کارکردهای رسانههای اجتماعی در شرکتهای کوچک و متوسط از دیدگاه صاحبنظران ایرانی. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(4 (پیاپی 27) )، 41-56. SID. https://sid.ir/paper/194675/fa
Vancouver:
کپیاخوان خرازیان مریم، شریفی الحسینی سیدهادی. شناسایی و برترییابی کارکردهای رسانههای اجتماعی در شرکتهای کوچک و متوسط از دیدگاه صاحبنظران ایرانی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(4 (پیاپی 27) ):41-56. Available from: https://sid.ir/paper/194675/fa
IEEE:
کپیمریم اخوان خرازیان، و سیدهادی شریفی الحسینی، “شناسایی و برترییابی کارکردهای رسانههای اجتماعی در شرکتهای کوچک و متوسط از دیدگاه صاحبنظران ایرانی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 4 (پیاپی 27) ، pp. 41–56، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194675/fa