مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

524
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

481
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و برتری‌یابی کار‌‌کردهای رسانه‌‌های اجتماعی در شرکت‌‌های کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب‌نظران ایرانی

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 56

چکیده

 فعالیت شرکت‌های کوچک تا متوسط ایرانی در انواع رسانه‌‌های اجتماعی ناشی از تعداد زیاد این شرکت‌ها، گسترش جهانی استفاده از رسانه‌‌های اجتماعی و استقبال شگفت‌انگیز مخاطبان ایرانی از رسانه‌‌های اجتماعی است. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی ‌‌کارکردهای رسانه‌‌های اجتماعی برای کسب‌و‌کارهای کوچک تا متوسط است. در مرحلة اول، کارکردها با مطالعة اصول تحقیق مشخص و سپس با انجام مصاحبه و تحلیل، زمینه‌های آنها مشخص شد. برای نهایی‌کردن کارکردها در قالب پرسشنامه از 80 نفر از کارشناسان نظرسنجی شد و نظرات آنان در تحلیل عاملی اکتشافی قرار گرفت. نتایج حاصل از تحلیل عاملی، کارکردهای فروش و اثربخشی تبلیغات، نمانام‌سازی، هزینه، بهبود ارتباطات کارکنان، اثربخشی سازمانی و مدیریت دانش را شناسایی کرد. در ادامه به روش ANP و نظرخواهی از خبرگان حوزة رسانة اجتماعی، برتری کارکردها نسبت به یکدیگر شناخته شد. فروش و اثربخشی تبلیغات با وزن 0.349 بیشترین و معیار اثربخشی سازمانی و مدیریت دانش با وزن 0.07 کمترین مقدار را به خود اختصاص دادند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اخوان خرازیان، مریم، و شریفی الحسینی، سیدهادی. (1396). شناسایی و برتری‌یابی کار‌‌کردهای رسانه‌‌های اجتماعی در شرکت‌‌های کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب‌نظران ایرانی. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(4 (پیاپی 27) )، 41-56. SID. https://sid.ir/paper/194675/fa

    Vancouver: کپی

    اخوان خرازیان مریم، شریفی الحسینی سیدهادی. شناسایی و برتری‌یابی کار‌‌کردهای رسانه‌‌های اجتماعی در شرکت‌‌های کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب‌نظران ایرانی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(4 (پیاپی 27) ):41-56. Available from: https://sid.ir/paper/194675/fa

    IEEE: کپی

    مریم اخوان خرازیان، و سیدهادی شریفی الحسینی، “شناسایی و برتری‌یابی کار‌‌کردهای رسانه‌‌های اجتماعی در شرکت‌‌های کوچک و متوسط از دیدگاه صاحب‌نظران ایرانی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 4 (پیاپی 27) ، pp. 41–56، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194675/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا