APA:
کپیاسماعیل پور، مجید، صیادی، امراله، دلواری احمدپور، مرضیه، و موسوی شورگلی، سولماز. (1396). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین، 7(4 (پیاپی 27) )، 57-76. SID. https://sid.ir/paper/194676/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل پور مجید، صیادی امراله، دلواری احمدپور مرضیه، موسوی شورگلی سولماز. تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(4 (پیاپی 27) ):57-76. Available from: https://sid.ir/paper/194676/fa
IEEE:
کپیمجید اسماعیل پور، امراله صیادی، مرضیه دلواری احمدپور، و سولماز موسوی شورگلی، “تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 4 (پیاپی 27) ، pp. 57–76، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194676/fa