APA:
کپیهاشمیان، مژده، و عیسایی، محمدتقی. (1390). بررسی و شناسایی عوامل کلیدی حیاتی در پذیرش همراه بانک توسط مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(3)، 99-107. SID. https://sid.ir/paper/194680/fa
Vancouver:
کپیهاشمیان مژده، عیسایی محمدتقی. بررسی و شناسایی عوامل کلیدی حیاتی در پذیرش همراه بانک توسط مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(3):99-107. Available from: https://sid.ir/paper/194680/fa
IEEE:
کپیمژده هاشمیان، و محمدتقی عیسایی، “بررسی و شناسایی عوامل کلیدی حیاتی در پذیرش همراه بانک توسط مشتریان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 3، pp. 99–107، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194680/fa