مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,289
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,197
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی

صفحات

 صفحه شروع 79 | صفحه پایان 98

چکیده

 این مقاله با هدف بررسی تاثیر ارزش بر نگرش در راستای تبلیغات اینترنتی با توجه به نقش جنسیت شکل گرفته است. برای نیل به این هدف, فضای نمونه 252 نفری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده انتخاب گردید. همچنین ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه استاندارد شده دوکافی (1996) و زانگ و وانگ (2005), بوده است که روایی و پایایی آن تایید گردیده و داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار اسمارت پی.ال.اس مورد تحلیل قرار گرفته است. نتایج به دست آمده نشان داد که ارزش درک شده کاربران از سرگرمی و آگاهی بخشی به عنوان دو استراتژی پرکابرد در زمینه تبلیغات اینترنتی, ارتباط مستقیم و معناداری با نگرش در راستای تبلیغات اینترنتی دارد و همچنین جنسیت, بر ارتباط بین ارزش درک شده آگاهی بخشی و سرگرمی و نگرش, تاثیر تعدیل کننده دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    کفاش پور، آذر، رحیم نیا، فریبرز، و نبی زاده، طاهره. (1390). ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(3)، 79-98. SID. https://sid.ir/paper/194690/fa

    Vancouver: کپی

    کفاش پور آذر، رحیم نیا فریبرز، نبی زاده طاهره. ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(3):79-98. Available from: https://sid.ir/paper/194690/fa

    IEEE: کپی

    آذر کفاش پور، فریبرز رحیم نیا، و طاهره نبی زاده، “ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 3، pp. 79–98، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194690/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button