APA:
کپیکفاش پور، آذر، رحیم نیا، فریبرز، و نبی زاده، طاهره. (1390). ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(3)، 79-98. SID. https://sid.ir/paper/194690/fa
Vancouver:
کپیکفاش پور آذر، رحیم نیا فریبرز، نبی زاده طاهره. ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(3):79-98. Available from: https://sid.ir/paper/194690/fa
IEEE:
کپیآذر کفاش پور، فریبرز رحیم نیا، و طاهره نبی زاده، “ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 3، pp. 79–98، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194690/fa