مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

807
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

618
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین شاخص های مدل ارزیابی متوازن در دانشگاه های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه الزهرا (س) (با تاکید بر منظر یادگیری و رشد)

صفحات

 صفحه شروع 961 | صفحه پایان 980

چکیده

 در سال های اخیر نگرانی مسوولان دانشگاه ها درباره مدیریت عملکرد افزایش یافته است. در دنیای پیچیده و پررقابت کنونی, موفقیت دانشگاه ها بدون استراتژی های مناسب و روش هایی برای ارزیابی میزان دستیابی به آن ها امکان پذیر نیست. مدل ارزیابی متوازن با تاکید بر استراتژی های سازمان و تعیین اهداف و سنجه های کلیدی و ایجاد توازن بین آن ها, سعی در مدیریت و ارزیابی سازمان های پیچیده دارد. هدف اصلی این پژوهش, تعیین سنجه های کلیدی ارزیابی عملکرد, مربوط به منظر یادگیری و رشد در دانشگاه است. جامعه آماری این پژوهش مدیران, کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) بودند که نمونه ای بر اساس فرمول کوکران و به روش تصادفی ساده از بین آن ها انتخاب شد. این تحقیق به لحاظ هدف, از نوع کاربردی و ابزار شیوه گردآوری داده در این پژوهش پرسشنامه است. همچنین, به منظور بررسی راهبردها با مدل ارزیابی متوازن, آزمون میانگین یک جامعهو به منظور رتبه بندی سنجه ها, آزمون فریدمن به کار گرفته شد. در نهایت, سنجه های مناسب در منظر یادگیری و رشد, برای دانشگاه استخراج, و نقشه استراتژی و کارت ارزیابی متوازن در این منظر ترسیم شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حجازی، رضوان، رحمانی، علی، و مصلی نژاد، آرزو. (1395). تعیین شاخص های مدل ارزیابی متوازن در دانشگاه های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه الزهرا (س) (با تاکید بر منظر یادگیری و رشد). مدیریت فرهنگ سازمانی، 14(4 )، 961-980. SID. https://sid.ir/paper/196404/fa

    Vancouver: کپی

    حجازی رضوان، رحمانی علی، مصلی نژاد آرزو. تعیین شاخص های مدل ارزیابی متوازن در دانشگاه های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه الزهرا (س) (با تاکید بر منظر یادگیری و رشد). مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1395؛14(4 ):961-980. Available from: https://sid.ir/paper/196404/fa

    IEEE: کپی

    رضوان حجازی، علی رحمانی، و آرزو مصلی نژاد، “تعیین شاخص های مدل ارزیابی متوازن در دانشگاه های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه الزهرا (س) (با تاکید بر منظر یادگیری و رشد)،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 14، no. 4 ، pp. 961–980، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196404/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button