APA:
کپیبیات، روح اله، و فرقانی پیله رود، سانیا. (1394). تبیین شخصیت برند و بودجه مصرف کننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالاها. کاوش های مدیریت بازرگانی، 7(14)، 1-32. SID. https://sid.ir/paper/197083/fa
Vancouver:
کپیبیات روح اله، فرقانی پیله رود سانیا. تبیین شخصیت برند و بودجه مصرف کننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالاها. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1394؛7(14):1-32. Available from: https://sid.ir/paper/197083/fa
IEEE:
کپیروح اله بیات، و سانیا فرقانی پیله رود، “تبیین شخصیت برند و بودجه مصرف کننده با ترجیحات و تصمیم به خرید کالاها،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 7، no. 14، pp. 1–32، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197083/fa