مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,264
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

798
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف کنندگان

صفحات

 صفحه شروع 59 | صفحه پایان 82

چکیده

 تحقیق حاضر با هدف مطالعه عوامل موثر بر خرید اینترنتی مصرف کننده با توجه به اثر ارزش های مصرف کننده و با روش تحقیق پیمایشی به بررسی جامعه آماری افرادی که حداقل یکبار خرید اینترنتی داشته اند, پرداخته است. برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده, از بررسی روابط علت و معلولی بر مبنای روش مدلسازی معادلات ساختاری و برای بررسی روابط متغیر تعدیل گر از حداقل مجذورات جزئی استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که نوجویی مصرف کننده, امنیت, حریم خصوصی بر نیت خرید مجدد اینترنتی تاثیر مثبت دارند. همچنان بنا بر یافته های تحقیق, ارزش های مصرف کننده اثر تعدیل گری بر متغیرها و نیت خرید مجدد اینترنتی نداشت. در پایان پیشنهاداتی بر مبنای یافته های تحقیق برای فروشندگان اینترنتی و کسانی که تمایل به انجام خرید و فروش اینترنتی دارند, ارائه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    الحسینی المدرسی، سیدمهدی، و محمدی، فاطمه. (1395). خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی، 8(15 )، 59-82. SID. https://sid.ir/paper/197149/fa

    Vancouver: کپی

    الحسینی المدرسی سیدمهدی، محمدی فاطمه. خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(15 ):59-82. Available from: https://sid.ir/paper/197149/fa

    IEEE: کپی

    سیدمهدی الحسینی المدرسی، و فاطمه محمدی، “خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف کنندگان،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 15 ، pp. 59–82، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197149/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button