APA:
کپیالحسینی المدرسی، سیدمهدی، و محمدی، فاطمه. (1395). خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی، 8(15 )، 59-82. SID. https://sid.ir/paper/197149/fa
Vancouver:
کپیالحسینی المدرسی سیدمهدی، محمدی فاطمه. خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف کنندگان. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(15 ):59-82. Available from: https://sid.ir/paper/197149/fa
IEEE:
کپیسیدمهدی الحسینی المدرسی، و فاطمه محمدی، “خریدهای اینترنتی و ارزش مصرف کنندگان،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 15 ، pp. 59–82، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197149/fa