APA:
کپیمحمدیان، محمود، و خواجه دهدشتی، معصومه. (1395). بررسی تاثیر دلبستگی احساسی بین مصرف کننده و خرده فروشی بر قصد خرید. کاوش های مدیریت بازرگانی، 8(15 )، 39-58. SID. https://sid.ir/paper/197155/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان محمود، خواجه دهدشتی معصومه. بررسی تاثیر دلبستگی احساسی بین مصرف کننده و خرده فروشی بر قصد خرید. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(15 ):39-58. Available from: https://sid.ir/paper/197155/fa
IEEE:
کپیمحمود محمدیان، و معصومه خواجه دهدشتی، “بررسی تاثیر دلبستگی احساسی بین مصرف کننده و خرده فروشی بر قصد خرید،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 15 ، pp. 39–58، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197155/fa