APA:
کپیابراهیمی، سیدکاظم، بهرامی نسب، علی، و پروانه، صدیقه. (1397). تأثیر رقابت در بازار محصول بر ریسک پذیری سرمایه گذاران. پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی (پژوهشنامه حسابداری مالی و حسابرسی)، 10(40 )، 171-186. SID. https://sid.ir/paper/198183/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی سیدکاظم، بهرامی نسب علی، پروانه صدیقه. تأثیر رقابت در بازار محصول بر ریسک پذیری سرمایه گذاران. پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی (پژوهشنامه حسابداری مالی و حسابرسی)[Internet]. 1397؛10(40 ):171-186. Available from: https://sid.ir/paper/198183/fa
IEEE:
کپیسیدکاظم ابراهیمی، علی بهرامی نسب، و صدیقه پروانه، “تأثیر رقابت در بازار محصول بر ریسک پذیری سرمایه گذاران،” پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی (پژوهشنامه حسابداری مالی و حسابرسی)، vol. 10، no. 40 ، pp. 171–186، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/198183/fa