مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,153
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

712
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی مدل کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبیه سازی دینامیکی، مطالعه موردی: بانک سامان

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 19

چکیده

 در عصر کنونی, جهان با طیف وسیعی از مسائل پویای پیچیده مواجه است. منظور از «پویا» بودن یعنی «تغییر در طول زمان». مسائل پویا نیازمند اقدامات مدیریتی مستمر و پویا هستند. در حوزه مدیریت و سیاست گذاری, مسائل پویا مسائلی هستند که از ماهیت مستمر و بازگشتی برخوردارند. در این موارد, نتایج اقدامات مدیریتی مشاهده و ارزیابی شده و بر اساس آن اقدامات جدیدی صورت خواهد پذیرفت که نتایج, مشاهدات و اقدامات جدیدتری را به دنبال خواهند داشت. به این ترتیب, یک حلقه بسته شکل می گیرد. مسائل بازخوردی در نتیجه تعاملات پیچیده میان متغیرهای سیستم شکل می گیرند. هدف اصلی روش شناسی پویایی های سیستم, درک علل پویایی های نامطلوب و طراحی سیاست های جدید به منظور اصلاح یاحذف آنهاست.(میرزایی و دیگران 1386).این مقاله به پیاده سازی دینامیکی مدل کارت امتیازی متوازن در بانک سامان پرداخته که با توجه به شرایط رقابتی و پیچیده اقتصاد کنونی ایران, افزایش تعداد بانک های خصوصی و ارائه طرح های جدید از سوی آن ها در جهت جذب و حفظ مشتریان با توجه به افزایش سطح آگاهی و انتظارات مشتریان از بانک ها که دیگر چیزی بیش از نیازهای پایه ای طلب می کنند, مدیران ارشد سازمان را متوجه ایجاد تغییرات در سازمان نموده است. با این هدف که سازمان بتواند به فعالیتهایش از دید مشتریان نگاه کند, به منظور افزایش کارایی به طور کامل از ظرفیت هایش استفاده نماید و در نهایت یک فرهنگ سازمانی مشتری محور که امروزه تنها مزیت رقابتی پایدار و بلندمدت سازمان ها می باشد را ایجاد نماید.در مقاله حاضر پویاسازی الگو در هر یک از منظرها به صورت جداگانه صورت پذیرفته و سپس با توجه به تاثیرات متقابل منظرها بر یکدیگر و فرمول نویسی روابط شبیه سازی توسط نرم افزار ونسیم صورت گرفته است. آزمایش رفتار مدل و تحلیل حساسیت مدل انجام پذیرفته و در نهایت تحلیل سناریوهای مختلف ارائه می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    افشارکاظمی، محمدعلی، و پناهی، فاطمه. (1393). ارزیابی مدل کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبیه سازی دینامیکی, مطالعه موردی: بانک سامان. حسابداری مدیریت، 7(22)، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/198779/fa

    Vancouver: کپی

    افشارکاظمی محمدعلی، پناهی فاطمه. ارزیابی مدل کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبیه سازی دینامیکی, مطالعه موردی: بانک سامان. حسابداری مدیریت[Internet]. 1393؛7(22):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/198779/fa

    IEEE: کپی

    محمدعلی افشارکاظمی، و فاطمه پناهی، “ارزیابی مدل کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبیه سازی دینامیکی, مطالعه موردی: بانک سامان،” حسابداری مدیریت، vol. 7، no. 22، pp. 1–19، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/198779/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button