مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,722
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

732
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تخصیص هزینه های تبلیغاتی با سه رویکرد تخصیص متناسب هزینه، مدل ارزش شپلی و تکنیک های مرکزگرا در نظریه بازی ها

صفحات

 صفحه شروع 89 | صفحه پایان 97

چکیده

 تبلیغات در جامعه کنونی, به عنوان یکی از عوامل موثر در فروش و عرضه محصولات محسوب می شود. لزوم استفاده از تبلیغات و روند رو به رشد هزینه های ناشی از آن موجب شده تا بسیاری از سازمان ها به فعالیت های مشارکتی روی آورند, اما نارضایتی مشارکت کنندگان در خصوص نحوه تخصیص هزینه ها در یک بازی رقابتی, مشکلی است که بسیاری از سازمان ها با آن درگیر هستند. متدهای مختلفی در زمینه تخصیص هزینه معرفی شده است که در این میان می توان به متد بازی تعاونی در پروژه های جمعی اشاره کرد. در این پژوهش برای نخستین بار در پاسخ به سوال "چگونه میتوان از طریق نظریه بازی ها, تخصیص هزینه های تبلیغاتی را به صورت عادلانه و به شیوه برد- برد انجام داد؟" متد ارزش شپلی و تکنیک های مرکزگرا به عنوان مفاهیم تخصیص عادلانه هزینه بین مشارکت کنندگان در یک پروژه تبلیغاتی استفاده شده و نتایج حاصله نشان دهنده کارائی متدهای بکارگرفته شده نسبت به متدهای پیشین تخصیص هزینه است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    شیخ، رضا، و سیفی، حوریا. (1394). تخصیص هزینه های تبلیغاتی با سه رویکرد تخصیص متناسب هزینه, مدل ارزش شپلی و تکنیک های مرکزگرا در نظریه بازی ها. حسابداری مدیریت، 8(24)، 89-97. SID. https://sid.ir/paper/198911/fa

    Vancouver: کپی

    شیخ رضا، سیفی حوریا. تخصیص هزینه های تبلیغاتی با سه رویکرد تخصیص متناسب هزینه, مدل ارزش شپلی و تکنیک های مرکزگرا در نظریه بازی ها. حسابداری مدیریت[Internet]. 1394؛8(24):89-97. Available from: https://sid.ir/paper/198911/fa

    IEEE: کپی

    رضا شیخ، و حوریا سیفی، “تخصیص هزینه های تبلیغاتی با سه رویکرد تخصیص متناسب هزینه, مدل ارزش شپلی و تکنیک های مرکزگرا در نظریه بازی ها،” حسابداری مدیریت، vol. 8، no. 24، pp. 89–97، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/198911/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button