APA:
کپیشیخ، رضا، و سیفی، حوریا. (1394). تخصیص هزینه های تبلیغاتی با سه رویکرد تخصیص متناسب هزینه, مدل ارزش شپلی و تکنیک های مرکزگرا در نظریه بازی ها. حسابداری مدیریت، 8(24)، 89-97. SID. https://sid.ir/paper/198911/fa
Vancouver:
کپیشیخ رضا، سیفی حوریا. تخصیص هزینه های تبلیغاتی با سه رویکرد تخصیص متناسب هزینه, مدل ارزش شپلی و تکنیک های مرکزگرا در نظریه بازی ها. حسابداری مدیریت[Internet]. 1394؛8(24):89-97. Available from: https://sid.ir/paper/198911/fa
IEEE:
کپیرضا شیخ، و حوریا سیفی، “تخصیص هزینه های تبلیغاتی با سه رویکرد تخصیص متناسب هزینه, مدل ارزش شپلی و تکنیک های مرکزگرا در نظریه بازی ها،” حسابداری مدیریت، vol. 8، no. 24، pp. 89–97، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/198911/fa