APA:
کپیزهیری، حسین، امیرحسینی، زهرا، و فریدچهر، الهام. (1395). تاثیر قابلیت های بازاریابی, نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی بر عملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین). خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، 7(23)، 45-60. SID. https://sid.ir/paper/199106/fa
Vancouver:
کپیزهیری حسین، امیرحسینی زهرا، فریدچهر الهام. تاثیر قابلیت های بازاریابی, نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی بر عملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین). خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)[Internet]. 1395؛7(23):45-60. Available from: https://sid.ir/paper/199106/fa
IEEE:
کپیحسین زهیری، زهرا امیرحسینی، و الهام فریدچهر، “تاثیر قابلیت های بازاریابی, نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی بر عملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین)،” خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، vol. 7، no. 23، pp. 45–60، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199106/fa