APA:
کپیصائمیان، صدیقه، محمدیان، مقدسه، میرمعینی، حمید، و شاهرخی، فرزانه. (1392). بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی. مدیریت فرهنگی، 7(22)، 70-86. SID. https://sid.ir/paper/199523/fa
Vancouver:
کپیصائمیان صدیقه، محمدیان مقدسه، میرمعینی حمید، شاهرخی فرزانه. بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی. مدیریت فرهنگی[Internet]. 1392؛7(22):70-86. Available from: https://sid.ir/paper/199523/fa
IEEE:
کپیصدیقه صائمیان، مقدسه محمدیان، حمید میرمعینی، و فرزانه شاهرخی، “بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی،” مدیریت فرهنگی، vol. 7، no. 22، pp. 70–86، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199523/fa