مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,337
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,154
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی

صفحات

 صفحه شروع 70 | صفحه پایان 86

چکیده

 مقدمه و هدف پژوهش: برندسازی شخصی فرایندی است که توسط آن, افراد و تخصصشان مثل برندهای تجاری علامت گذاری می شوند. به عبارت دیگر منجر به یک احساس منحصر به تشخیص به یاد ماندنی و ایده آل در صاحب برند می شود. از این رو شناخت این حوزه ها فرهنگی موثر برای حضور در فضاهای رقابتی با تنوع کارکردهای مدیریت و همچنین, چند منظوره شدن فعالیت ها تبدیل به یکی از مهم ترین الزامات توسعه مهارت های فردی شده است. با چنین پیش زمینه ای, هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی می باشد.روش پژوهش: داده های گردآوری شده بر حسب نمونه, به تعداد 94 نفر از افراد صاحب برند کشور (ایران) در سال 1392, از طریق پرسشنامه محقق ساز, با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار Smart PLS تحلیل گشته و مدل نهایی ارائه گردید. پایایی این پرسش نامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ 0.80 محاسبه شد و هم چنین برای محاسبه روایی از روایی سازه استفاده شد که نتاج بیانگر روا بودن ابزار تحقیق بود.یافته ها: طبق یافته های به دست آمده از ضریب استاندارد و آماره t, تمامی ابعاد مولفه فرهنگی موثر بر برند شخصی در سطح اطمینان 99% تاثیر مستقیم و معناداری دارند (آماره t خارج بازه 2.58 تا +2.58 قرار گرفته و ضریب استاندارد مثبت می باشد).نتیجه گیری: نتایج پژوهش حاکی از برازش مناسب مدل مبنی بر تاثیر ابعاد مولفه فرهنگی, شامل, ارزش ها و باورها, الگوهای انگیزشی, سبک زندگی و تحمل ابهام بر برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی در حوزه های دانش, مهارت و نگرش می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    صائمیان، صدیقه، محمدیان، مقدسه، میرمعینی، حمید، و شاهرخی، فرزانه. (1392). بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی. مدیریت فرهنگی، 7(22)، 70-86. SID. https://sid.ir/paper/199523/fa

    Vancouver: کپی

    صائمیان صدیقه، محمدیان مقدسه، میرمعینی حمید، شاهرخی فرزانه. بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی. مدیریت فرهنگی[Internet]. 1392؛7(22):70-86. Available from: https://sid.ir/paper/199523/fa

    IEEE: کپی

    صدیقه صائمیان، مقدسه محمدیان، حمید میرمعینی، و فرزانه شاهرخی، “بررسی تاثیر مولفه های فرهنگی بر مدل برند شخصی مبتنی بر شایستگی های فردی،” مدیریت فرهنگی، vol. 7، no. 22، pp. 70–86، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199523/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button