APA:
کپیرسولی، اسحق. (1389). طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی. مدیریت فرهنگی، 4(7)، 81-101. SID. https://sid.ir/paper/199667/fa
Vancouver:
کپیرسولی اسحق. طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی. مدیریت فرهنگی[Internet]. 1389؛4(7):81-101. Available from: https://sid.ir/paper/199667/fa
IEEE:
کپیاسحق رسولی، “طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی،” مدیریت فرهنگی، vol. 4، no. 7، pp. 81–101، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199667/fa