مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,256
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,201
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی

صفحات

 صفحه شروع 81 | صفحه پایان 101

چکیده

 این مقاله در صدد ارایه الگویی مناسب برای مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی است. در ابتدا ضرورت مدیریت و مهندسی فرهنگی در عصری که شاهد جهانی شدن و رقابت تنگاتنگ فرهنگ ها هستیم, با ابزارهای نوین و اثربخش, مورد تاکید قرار گرفته و در این رابطه مدیریت بازاریابی فرهنگی, بعنوان کارآمدترین ابزار, معرفی شده است. درادامه, دیدگاههای ناقص سازمان های فرهنگی در مورد بازاریابی, مورد تحلیل قرارگرفته و از دیدگاه محققان, چگونگی توسعه مفهوم بازاریابی در سازمان های فرهنگی تشریح گردیده است. همچنین به این موضوع پرداخته شده است که در مباحث نوین فرهنگی از جمله در نظریه چرخش فرهنگی, بازاریابی, بعنوان سرآغاز استیلای فرهنگ بر اقتصاد تلقی می شود و بدین لحاظ امروزه پارادایم اقتصاد فرهنگ, تبدیل به پارادایم نوینی تحت عنوان اقتصاد فرهنگی شده است. در پایان, مدیریت بازاریابی فرهنگی, مترادف با مدیریت تقاضاهای فرهنگی محسوب شده و ابعاد مختلف مدیریت بازاریابی فرهنگی تبیین گردیده و در نهایت الگویی راهبردی برای مدیریت بازاریابی فرهنگی ارایه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    رسولی، اسحق. (1389). طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی. مدیریت فرهنگی، 4(7)، 81-101. SID. https://sid.ir/paper/199667/fa

    Vancouver: کپی

    رسولی اسحق. طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی. مدیریت فرهنگی[Internet]. 1389؛4(7):81-101. Available from: https://sid.ir/paper/199667/fa

    IEEE: کپی

    اسحق رسولی، “طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد توسعه فرهنگی،” مدیریت فرهنگی، vol. 4، no. 7، pp. 81–101، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199667/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button