APA:
کپیسلطانی، اصغر. (1396). از فنی گرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی, پیچیدگی و کثرت در نظریة برنامة درسی. رویکردهای نوین آموزشی، 12(2 (پیاپی 26) )، 1-30. SID. https://sid.ir/paper/201683/fa
Vancouver:
کپیسلطانی اصغر. از فنی گرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی, پیچیدگی و کثرت در نظریة برنامة درسی. رویکردهای نوین آموزشی[Internet]. 1396؛12(2 (پیاپی 26) ):1-30. Available from: https://sid.ir/paper/201683/fa
IEEE:
کپیاصغر سلطانی، “از فنی گرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی, پیچیدگی و کثرت در نظریة برنامة درسی،” رویکردهای نوین آموزشی، vol. 12، no. 2 (پیاپی 26) ، pp. 1–30، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/201683/fa