APA:
کپیعرب، محبوبه، شیرخدایی، میثم، و علی گلی فیروزجائی، فاطمه. (1398). عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 14(45 )، 167-192. SID. https://sid.ir/paper/202555/fa
Vancouver:
کپیعرب محبوبه، شیرخدایی میثم، علی گلی فیروزجائی فاطمه. عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1398؛14(45 ):167-192. Available from: https://sid.ir/paper/202555/fa
IEEE:
کپیمحبوبه عرب، میثم شیرخدایی، و فاطمه علی گلی فیروزجائی، “عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 14، no. 45 ، pp. 167–192، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202555/fa