APA:
کپینجارزاده، محمد، ابراهیمی، سیدعباس، و گلستانه، رضوان. (1398). استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 14(45 )، 139-166. SID. https://sid.ir/paper/202563/fa
Vancouver:
کپینجارزاده محمد، ابراهیمی سیدعباس، گلستانه رضوان. استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1398؛14(45 ):139-166. Available from: https://sid.ir/paper/202563/fa
IEEE:
کپیمحمد نجارزاده، سیدعباس ابراهیمی، و رضوان گلستانه، “استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 14، no. 45 ، pp. 139–166، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202563/fa