مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

700
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

954
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری

صفحات

 صفحه شروع 139 | صفحه پایان 166

چکیده

 همگام با تغییرات شگرف تکنولوژی و ارتباطات در قرن حاضر, گردشگری نیز شاهد پیشرفت­ های زیادی بوده است. از طرف دیگر, دنیای پرمشغله امروز فرصت کمی را برای تفریح و لذت افراد باقی گذاشته است و مصرف­ کنندگان خدمات گردشگری مایل­ اند به راحتی و سرعت هرچه بیش­ تر به اطلاعات مورد نیاز خود برای سفر دست پیدا کنند. به همین منظور تحقیق حاضر که از نوع تحقیقات کاربردی است و از دسته پژوهش­ های توصیفی-پیمایشی از نوع همبستگی به شمار می­ رود, با هدف بررسی تاثیر برند گردشگری در شبکه­ های اجتماعی جهت ایجاد انگیزه سفر به شهر تهران با در نظر گرفتن نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد انجام گرفته است. پرسشنامه­ ای شامل 28 گویه به روش تصادفی ساده در شبکه­ های اجتماعی توزیع و 313 نمونه جمع­ آوری شد. برای تجزیه و تحلیل داده­ ها از تحلیل عاملی و مدل­ سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج این آزمون­ ها نشان داد که برند گردشگری و نگرش نسبت به مقصد تاثیر مثبت و معناداری بر ایجاد انگیزه سفر دارد؛ همچنین نگرش نسبت به مقصد در رابطه برند گردشگری و ایجاد انگیزه سفر نقش میانجی را ایفا می­ کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نجارزاده، محمد، ابراهیمی، سیدعباس، و گلستانه، رضوان. (1398). استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 14(45 )، 139-166. SID. https://sid.ir/paper/202563/fa

    Vancouver: کپی

    نجارزاده محمد، ابراهیمی سیدعباس، گلستانه رضوان. استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1398؛14(45 ):139-166. Available from: https://sid.ir/paper/202563/fa

    IEEE: کپی

    محمد نجارزاده، سیدعباس ابراهیمی، و رضوان گلستانه، “استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 14، no. 45 ، pp. 139–166، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202563/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button