APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، سلیمان زاده، امید، و شاهمیرزایی، وحیدرضا. (1396). تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 12(40 )، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/202576/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، سلیمان زاده امید، شاهمیرزایی وحیدرضا. تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1396؛12(40 ):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/202576/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، امید سلیمان زاده، و وحیدرضا شاهمیرزایی، “تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 12، no. 40 ، pp. 1–20، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202576/fa