مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,208
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,016
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 20

چکیده

 هدف از این پژوهش بررسی تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری است. در این راستا پس از مطالعه دقیق ادبیات, مدل جدیدی طراحی گردید. این پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی بوده و از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شده است. حجم نمونه مورد بررسی 384 نفر از میهمانان ایرانی هتل عباسی شهر اصفهان است. برای تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های پژوهش از مدلسازی معادلات ساختاری با نرم افزار Smart PLS استفاده شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهد که تطابق هویت مشتری با برند بر کیفیت خدمات, ارزش ادراک شده و اعتماد به برند تاثیر مستقیم و معناداری دارد. همچنین کیفیت خدمات, ارزش ادراک شده و اعتماد به برند بر وفاداری به برند تاثیر مستقیم و معناداری دارد. در نهایت, کیفیت خدمات, وفاداری به برند و اعتماد به برند بر ارزش ویژه برند تاثیر مستقیم و معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره، سلیمان زاده، امید، و شاهمیرزایی، وحیدرضا. (1396). تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 12(40 )، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/202576/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره، سلیمان زاده امید، شاهمیرزایی وحیدرضا. تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1396؛12(40 ):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/202576/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، امید سلیمان زاده، و وحیدرضا شاهمیرزایی، “تاثیر تطابق هویت مشتری با برند بر ارزش ویژه برند در خدمات هتلداری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 12، no. 40 ، pp. 1–20، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202576/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button