APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، نجفی، کبری، و حسینی، سیدعلی. (1396). تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 12(40 )، 115-153. SID. https://sid.ir/paper/202578/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، نجفی کبری، حسینی سیدعلی. تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1396؛12(40 ):115-153. Available from: https://sid.ir/paper/202578/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، کبری نجفی، و سیدعلی حسینی، “تاثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 12، no. 40 ، pp. 115–153، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202578/fa