APA:
کپیمالمیر، رضا، و دهقانان، حامد. (1397). تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 13(42 )، 103-124. SID. https://sid.ir/paper/202594/fa
Vancouver:
کپیمالمیر رضا، دهقانان حامد. تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1397؛13(42 ):103-124. Available from: https://sid.ir/paper/202594/fa
IEEE:
کپیرضا مالمیر، و حامد دهقانان، “تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 13، no. 42 ، pp. 103–124، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202594/fa