مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

434
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

351
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس های مسافرتی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 33

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, بررسی تاثیر بازارگرائی بر عملکرد مالی و نیز نقش واسطه ای رضایت و وفاداری مشتری است. برای پایه ریزی فرضیه ها, از یک مدل مفهومی استفاده شده است و براساس داده هائی که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای از 196 نفر از کارکنان آژانس های مسافرتی فعال در شمال غرب ایران گرد آوری شده است, در قالب مدل یابی معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفته اند. نتایج داده ها از تاثیر مثبت بازارگرائی روی عملکرد مالی حکایت دارد. همچنین, یافته ها از واسطه گری وفاداری بین رضایت مشتری و عملکرد مالی پشتیبانی می کنند, اما, دلایل متقنی مبنی بر نقش واسطه ای رضایت مشتری بین بازارگرائی و عملکرد مالی به دست نیامده است. آزمون مدل پیشنهادی تحقیق برای اولین بار و در جامعه مورد نظر از جنبه های نوآورانه آن به شمار می آید. پیشنهاداتی به مدیران آژانس های مسافرتی و نیز محققات آتی ارائه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سنگی نورپور، عباسقلی. (1397). نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس های مسافرتی. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 13(43 )، 1-33. SID. https://sid.ir/paper/202630/fa

    Vancouver: کپی

    سنگی نورپور عباسقلی. نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس های مسافرتی. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1397؛13(43 ):1-33. Available from: https://sid.ir/paper/202630/fa

    IEEE: کپی

    عباسقلی سنگی نورپور، “نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس های مسافرتی،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 13، no. 43 ، pp. 1–33، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202630/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button