APA:
کپیسنگی نورپور، عباسقلی. (1397). نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس های مسافرتی. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 13(43 )، 1-33. SID. https://sid.ir/paper/202630/fa
Vancouver:
کپیسنگی نورپور عباسقلی. نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس های مسافرتی. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1397؛13(43 ):1-33. Available from: https://sid.ir/paper/202630/fa
IEEE:
کپیعباسقلی سنگی نورپور، “نقش بازارگرائی در بهبود عملکرد مالی آژانس های مسافرتی،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 13، no. 43 ، pp. 1–33، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202630/fa