مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,316
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,638
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند

صفحات

 صفحه شروع 49 | صفحه پایان 72

چکیده

 با توجه به جایگاه مشتری در صنعت هتلداری و اهمیت بالای کیفیت خدمات ارائه شده, رقابت شدیدی بر این صنعت حاکم می باشد, ازاین رو بازیابی خدمات ناقص فرصتی مجدد برای شرکت ها فراهم می آورد که روابطشان با مشتریان را تحکیم بخشند و متعاقبا مطلوبیت عملکرد کارمندانی که با مشتریان در ارتباط هستند بر نیات رفتاری مشتریان تاثیرگذار می باشد. هدف از تحقیق حاضر ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر برخورداری از سطوح بالای عملکرد در بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی مثبت توسط گردشگران می باشد. جامعه آماری متشکل از گردشگران داخلی شهر شیراز می باشد که در یکی از هتل های 5 ستاره شیراز اقامت داشته و در مدت پژوهش در دسترس بوده اند که با توجه به فرمول کوکران 384 نفر به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شدند. داده های جمع آوری شده از مشتریان توسط نرم افزار SPSS 22 و smart pls 2 تجزیه و تحلیل گردید. با توجه به نتایج, سطوح بالای عملکرد در بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی گردشگران تاثیرگذار می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    منصوری موید، فرشته، مرادی، محمد، و ملایی، فاطمه. (1396). بررسی تاثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری, تجربه مشتری, واکنش احساسی و وفاداری برند. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 12(39)، 49-72. SID. https://sid.ir/paper/202632/fa

    Vancouver: کپی

    منصوری موید فرشته، مرادی محمد، ملایی فاطمه. بررسی تاثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری, تجربه مشتری, واکنش احساسی و وفاداری برند. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1396؛12(39):49-72. Available from: https://sid.ir/paper/202632/fa

    IEEE: کپی

    فرشته منصوری موید، محمد مرادی، و فاطمه ملایی، “بررسی تاثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری, تجربه مشتری, واکنش احساسی و وفاداری برند،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 12، no. 39، pp. 49–72، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202632/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button