APA:
کپیمنصوری موید، فرشته، مرادی، محمد، و ملایی، فاطمه. (1396). بررسی تاثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری, تجربه مشتری, واکنش احساسی و وفاداری برند. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 12(39)، 49-72. SID. https://sid.ir/paper/202632/fa
Vancouver:
کپیمنصوری موید فرشته، مرادی محمد، ملایی فاطمه. بررسی تاثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری, تجربه مشتری, واکنش احساسی و وفاداری برند. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1396؛12(39):49-72. Available from: https://sid.ir/paper/202632/fa
IEEE:
کپیفرشته منصوری موید، محمد مرادی، و فاطمه ملایی، “بررسی تاثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک شده مشتری, تجربه مشتری, واکنش احساسی و وفاداری برند،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 12، no. 39، pp. 49–72، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202632/fa