APA:
کپینیکو، حسین، و مروتی شریف آبادی، علی. (1396). تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل های 3 تا 5 ستاره مشهد). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 12(39)، 27-48. SID. https://sid.ir/paper/202636/fa
Vancouver:
کپینیکو حسین، مروتی شریف آبادی علی. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل های 3 تا 5 ستاره مشهد). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1396؛12(39):27-48. Available from: https://sid.ir/paper/202636/fa
IEEE:
کپیحسین نیکو، و علی مروتی شریف آبادی، “تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل های 3 تا 5 ستاره مشهد)،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 12، no. 39، pp. 27–48، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202636/fa