APA:
کپیحقیقی کفاش، مهدی، و باقری، حامد. (1391). کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره شهر شیراز. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 7(20)، 1-29. SID. https://sid.ir/paper/202680/fa
Vancouver:
کپیحقیقی کفاش مهدی، باقری حامد. کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره شهر شیراز. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1391؛7(20):1-29. Available from: https://sid.ir/paper/202680/fa
IEEE:
کپیمهدی حقیقی کفاش، و حامد باقری، “کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل های چهار ستاره شهر شیراز،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 7، no. 20، pp. 1–29، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202680/fa